0
SOULSCAPE

Varukorg

1. Om SOULSCAPE
SOULSCAPE (Mindful Dedication), är baserade i Sundbyberg, Stockholm. Företagets postadress är PRÄSTGÅRDSGATAN 2, 172 32 Sundbyberg. Önskar du att komma i kontakt med oss, skicka ett mail till info@soulscape.se så hör vi av oss så snabbt vi kan.

2. Beställning
När du slutfört din beställning skickas en orderbekräftelse till din e-postadress. Var därför noga med att skriva in korrekt uppgifter i kassan. I bekräftelsen finner du alla uppgifter om produkten du beställt samt en nedladdningsbar länk till produkten. Är något fel i orderbekräftelsen ska du omedelbart kontakta oss via e-post till info@soulscape.se.

3. Leverans
Våra produkter är digitala. Du får produkten direkt när du betalt.

4. Priser
Alla priser i butiken anges i SEK och alla priser är inklusive 25% moms. Vi reserverar oss för prisändringar och förbehåller oss rätten att justera priset.

5. Ångerrätt
Vi har ingen ångerrätt på våra produkter. Ångerrätten gäller inte på digitalt innehåll som levereras på annat sätt än på ett fysiskt medium (USB-minne, CD, DVD etc.), till exempel enstaka leverans av digitala meditationer som du streamar eller laddar ned. Du ska uttryckligen ha gått med på att leverans påbörjas och att det därigenom inte finns någon ångerrätt.

6. Reklamation och klagomål
Om det föreligger fel i varan, kan du reklamera varan enligt konsumentköplagen (1990:932). Om det anses föreligga ett fel i varan om den avviker från vad som har avtalats eller avviker från det konsumenten med fog kunnat förutsätta, 16 §. Innebörden är att fel föreligger om det digitala innehållet inte fungerar som det ska. I sådana fall har du däremot inte direkt rätt till ånger av köpet, utan vi kan i så fall avhjälpa eller omleverera varan, 22 §. Däremot finns det ett krav att du som konsument reklamerar varan inom skälig tid innan du kräver några påföljder av felet, 23 §.

6.1 Hur går du tillväga vid reklamation?
Eventuella fel och defekt ska alltid reklameras info@soulscape.se. Vi förbehåller oss rätten att neka en reklamation om det visar sig att varan inte är felaktig i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Vid reklamationer följer vi riktlinjer från Allmänna Reklamationsnämnden, se arn.se.

7. Produktinformation
Vi reserverar oss för eventuella tryckfel på denna webbplats. Vi garanterar inte att bilderna återger produkternas exakta funktion, då bilderna endast är produktbilder. Det verkliga innehållet levereras i form av ljudinspelningar. Vi försöker alltid på bästa sätt att exponera produkterna så korrekt som möjligt.

8. Information om Cookies
Enligt lag om elektronisk information ska besökare på en webbplats i integritetssyfte få information om att cookies används. Informationen i cookien är möjlig att använda för att följa en användares surfande. Cookie är en liten textfil som webbplatsen du besöker begär att få spara på din dator för att ge tillgång till olika funktioner. Det går att ställa in sin webbläsare så att den automatiskt nekar cookies.

9. Personuppgifter
Genom att handla hos Soulscape accepterar du vår dataskyddspolicy och vår behandling av dina personuppgifter. Vi värnar om din personliga integritet och samlar inte in fler uppgifter än nödvändigt för att behandla din beställning. Vi säljer eller vidareger aldrig dina uppgifter till tredjepart utan rättslig grund. Soulscape är ansvarig för behandlingen av personuppgifter som du lämnat till oss som kund. Dina personuppgifter behandlas av oss för att kunna hantera din beställning samt i de tillfällen då du har önskat nyhetsbrev eller kampanjerbjudanden – för att kunna anpassa marknadsföringen åt dina individuella behov.

9.1 Vad är en personuppgift?
En personuppgift är all information som direkt eller indirekt kan hänföras till en fysisk person.